fredag 28 maj 2010

Just nu ...



En klicka-på-bild, tror jag.

7 kommentarer:

Inkan© sa...

Äntligen fick jag din bloggadress -efter min datakrasch!
Tack:)

aj då -det regnar hos dig. Nåja det är bra för potatisen - är väl den klassiska kommentaren.
Själv hoppas jag att snart få njuta av fullmånen genom mitt fönster - fast det ser en anings grått ut.

Linda sa...

Hos oss slutade det lika fort igen - skönt. Var rädd för åska ett tag, men det blev en ljus och fin kväll.

Leina sa...

Vilket vackert foto.... Om man tänker bort att det är eländigt regn....

qi sa...

Verkligen värd-att-klicka-på-bild!

Elisabet. sa...

Inkan: ja, fy för datakrascher!! Det är min skräck ....

LindaLotta: omväxlande väder i dag, lördag .., ömsom solsken .., ömsom lite mulet.

leina och qi: äntligen några som förstod hur vacker jag tycker att bilden är!! ,-)

Jag sa till pv .., "ååå, så fin bilden blev av regndropparna!", men han såg inget märkvärdigt i den ....,-(

Anonym sa...

Som diamanter!! ellem

Elisabet. sa...

ellem: ja, jag visste väl att jag kunde lita på dig ,-)