onsdag 26 maj 2010

Mera Cornwall ...



Den rara Anna-Lena, hon är minsann på hugget när det gäller Cornwall!

Vips, har hon skickat några helt ljuvliga bilder från en semesterresa just där.

Titta bara!



I början av 90-talet åkte jag själv, tillsammans med dottern Anna, till sydvästra England.

Det här är min bild av hur det såg ut.

Nästan som att ha klivit rakt in i Beatrix-Potter-världen.




I kväll hoppas jag att Sonja och Gösta kommer hit (rabarberpaj kan väl locka ..?).

Då ska Sonja få titta på dom här bilderna.



Tjaaa .., inte så pjåkigt, tycker jag ....?

Och tack snälal Anna-Lena, som tog dig tid att skicka bilderna!

2 kommentarer:

Annas mamma sa...

Det drar i Englandsnerverna eller vad det kallas direkt när jag ser detta och när du skriver, åh jag känner ett sug, måste snart boka resa igen. Och man ska göra saker när och om man kan, inte vänta, för på vad då? Och så längtan efter kära dotter förstås alltid, som idag talar inför Sheffields kommun, ja sånt tänker jag på just nu.

Elisabet. sa...

Annas mamma: ja, här får det inriktas på nästkommande vår, kanske?
Men det är alltid roligt att ha nånting att längta till.