fredag 28 maj 2010

Upphittat ....





4 kommentarer:

Love, literature and gardening sa...

2 kg spenat! Var det Karl Alfred som tappat den lappen månntro?

Tankevågor sa...

Spenat och falukorv får mig att tänka på mina barndoms somrar på Gotland. Falukorv från handelsboden och spenat från trädgårdslandet.

Den sista inköpslistan skulle kunna varit min....om man byter ut kycklingkorven mot soyakorv och suddar bort vodkan. ;-)

Elisabet. sa...

Love, literature: det är nog det mest troliga .-))

Londongirl: jaha .., på det viset? Nu ska jag ta mig en ordentlig titt .-)

Cecilia N sa...

Jaa ... väldigt stuvad spenat ... Det var det länge sen jag åt.

Det får bli till hösten när de kräsna ungarna har flyttat ...

Såg pinjenötter på den nedre lappen och önskar den personen lycka till med smaksinnet.