tisdag 7 februari 2012

Ännu en upphittad lapp ...


Det är inte ofta jag vet vem som har skrivit en inköpslista som jag sedan hittar, men så är det i det här fallet.

Och liiite ler jag när ser den .., ty den här är författad av en herre i 70-årsåldern som är ganska förtjust i damer och av honom har jag fått många rara komplimanger (ja, han kanske har dålig syn!).

Men, men .., man får vara glad och tacksam för allt som gör livet glatt och en vänlig hälsning från en man - om än aldrig så långt över åttio -, är precis lika mycket värd som nånting annat!

(Stenhårda feminister kanske tycker att man inte alls ska bry sig i komplimanger från det andra könet, att det bara är fånigt. Men se det tycker inte jag. )

1 kommentar:

Evis sa...

Jag är övertygad om att han inte har dålig syn och att allt säkert stämmer i dom komplimanger han gett dig , finaste du <3 kram