onsdag 8 februari 2012

Överraskningspost ...


Nog undrar jag vad den alltid så vänlige lantbrevbäraren ska tänka, när han ser att jag har fått en ny "titel".

"Uppmuntringslotteriansvarig" ....?


Och jag öppnar kuvertet och blir alldeles varm i hjärtat!
Titta, vad Eva på Frösön har skickat!
Här har ni hennes hemsida ...


Hennes härliga målningar - nu på kort - vilka underbara vinster det blir!
Vill man, kan ju korten ramas in .., ni anar inte så fint det blir!

Tre kort är det, men det tredje vill inte låta sig publiceras och nu måste jag ila till jobbet!

Stort t a c k, du rara Eva i Jämtland!

12 kommentarer:

Christel bloggtant sa...

Men nu är det ju sorgligt att man redan vunnit ;)

Ruta Ett sa...

Åh, så fina!

gunnar i vaplan sa...

Evas "ängla-kort" är verkligen jättefina.
Läs mer om Eva på hennes hemsida, där kan du även köpa korten ;-)

http://www.eva-g.se/sida5.html

Titti sa...

Ååååh, nu önskar jag verkligen att jag vinner :)

Monica sa...

Så fina och vilken uppmuntringspost:-)

Monet sa...

Nu får du hålla utkik efter ett vitt paket med röda snören från södra Frankrike också. Gick med posten idag men det kan ju ta en stund innan det kommer till lantbrevbäraren. Men som det ser ut har du en del förväntansfulla vinnare kvar?

Tankevågor sa...

JO det kan jag visst! Ana hur fina de är alltså! Hon är så helt fantastisk med sina målningar och jag är lyckligt ägare av en ängelmålning av henne....den hänger i mitt nya sovrum ute på ön. :-)

Åh vad det här uppmuntringslotteriet är härligt! :-) Det blir bara mer oc h mer ringar på vattnet här eller hur?

Evas blogg sa...

Kul att du/ni gillar mina kort! Tack!!

Evas blogg sa...

Och tack för reklamen Gunnar :)

Elisabet. sa...

Till er alla: ja, det är PRECIS som Tankevågor säger .., det blir som ringar på vattnet. Och till GladaAnkan, Bloggblad och säkert några till .., Torun, bl.a., jag ska - när den här svängen är avverkad - ta en extrasväng med vinster till er också!

Klara sa...

Hej Elisabet!
Tack så mycket för den gröna snittaren! (heter det så?).
Blev jätteglad, så omtänksamt av dig!

Elisabet. sa...

Klara: ,-)

Någon gång i livet kanske du ska baka bröd .., då ..-)