fredag 30 mars 2012

Glädje smittar ...

Blommor från rabatten.
Ja, fast det var ju i fjol det.

Vill man bli varm i hjärtat, ja, jag har hakat upp mig på det idag (är så lycklig över att det fungerar med den nya bloggversionen och att jag, som verkligen är  t r ö g  när det gäller nånting nytt tekniskt, att jag - tack vare Anithas instruktion - begrep hur det här hänger ihop ,-) .., ja, nu kom jag nästan bort från ämnet, men vill man bli glad, då ska man titta in här hos Motvillig Blogg och därefter klicka sig vidare till Julia.

Ååå, ett sånt härligt inlägg!!

Och ni kan tro att jag är lycklig över att jag får till det som jag vill ha det här på sidan!
Tack igen, du underbara Anitha!

1 kommentar:

Cecilia N sa...

En liten testkommentar bara för att kolla hur galna inställningarna har blivit för mig också när jag nu blivit med nyblogger jag med.