måndag 5 november 2012

DBIV  .... någon som vill vara med ...?

Ulrika (besök av sonen och rallyljud ...) , Ann i Göteborg (röjning på vinden som tog på krafterna!) och Hedgrenskan från Skåne (resan till Dublin bland annat), var alla tre raskt ute och har redan skickat in sina bidrag, men fler är mer än välkomna, även ni som har vunnit hur många gånger som helst! 

Den här veckans förstapris är något som kommer att göra er ..,. tja, vi kan väl säga .., "upphottade", så får ni väl gissa vad det kan vara.

Och ni kan bli upphottade under ganska lång tid, kan jag lova.

Vill man dela med sig av sin glädje, så är adressen bisse151@gmail.com och gärna bild till!
Anne i Mantorp ..., gör dig redo med mobilkameran nu!

Och den första som kommer med, som annars alltid har t-v-e-k-a-t  och inte vågat (jodå, jag vet att såna finns ...), får ett alldeles eget pris.

Välkomna med era bidrag!

Och medan jag är i farten, så vill jag passa på att gratulera Monet som idag fyller år!

Stort grattis härifrån!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller på å laddar mobilen, men vet inte ännu vad som var bäst. Fast kanske det var barnbarnen. Det går kanske att få till en bild på bilder. Nu är ju höstlovet över och inga ungar finns hos mig.
Anne i Mantorp