onsdag 23 januari 2013

Och jag är hejaklack ...

Inte en meter har han åkt på snö i år. Hittills.

Idag kom med posten Axa-mösssan till sonen (bilden) och pv.
Ja, den skickas ut till de som ska åka Vasaloppet .., men jag vet inte om alla får den?
Kanske bara vissa startled?

Nåväl: Anders har startnummer 10584, pv 8257 och Micke 10270.

Vecka 9 smäller det.

AP är först ut; på tisdag åker hon halvvasan .., på fredag är det stafettvasan och på söndag det riktiga vasaloppet.
(Då åker pv, Micke, Anders, pv:s storebror Tommy, hans dotter Kajsa, samt hennes bröder Emil och Anton. Rena släktträffen blir det!)

Jag ska heja på dem alla .., stå vid vägrenen med koskälla och vimplar och leva mig in i det hela.

Jodå.

Ni kommer garanterat att hinna ledsna på att höra om allt detta.

Helt riktigt.

3 kommentarer:

Eva i Tyresö sa...

Så spännande och roligt.
Har du bra koskälla?

Elisabet. sa...

Eva i Tyresö: den är inte så stor, men ska nog höras ändå ,-)

Jodå. Jag har testat.

Anonym sa...

Undrar om inte Micke hade 10 270.
Annars är han med bland eliten och det är han kanske????
PV