onsdag 23 januari 2013

Ooooops ...!

Såg ni Veckans Brott igår?

Det gjorde jag.
Redaktionen tog upp detta med män som på internet söker upp unga flickor.

I programmet utger sig Leif GW Persson för vara en ung tös på en chattsida, och efter en stund nappar det .., då dyker nämligen 43-årige Fredde upp och inleder vad han tror är en konversation med den unga tösen.

Efter ett tag tycker Fredde att det är dags att "camma", det vill säga, att visa upp sig för varandra via webbkamera ..., och Fredde visar glatt upp sig .., och det gör "tösen" också.

Hur denne 43-årige man känner sig när bilden på hans skärm visar nånting helt annat - nämligen Leif GW Persson -, skulle jag mer än gärna vilja veta.

12:54 in i programmet kan man se hur det gick till.

Och maken till offentlig avklädning, det har jag nog aldrig varit med om.

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Hahahaha! Underbart! :-D

Heja GW, jag gillar honom!

Elisabet. sa...

Ulrika: pinkade han inte på sig, "Fredde", då vet inte jag ....,-)

Ulrika sa...

Hehe. :-)

Rätt åt honom!

(Ska kolla på det på Play idag sen.)

Dinah sa...

Men han var ju strong som svarade Leif GW. Hoppas han blev skrämd för livet.

Eva i Tyresö sa...

Den där fredde blev förvånad men verkade inte chockad!'
Det var ett fantastiskt program.
Kanske Fredde tar kontakt med Leif senare? Det trodde Leif.

Elisabet. sa...

Eva: helt övertygad är jag att Fredde blev byxis ...., men han var väl tvungen att hålla god min ,-)