lördag 11 november 2017

Det bästa för Anne i Mantorp ...


Hej!
 
Har inte deltagit på flera veckor för att jag inte kunnat välja svampskogen, kortliren, biokvällarna, barnbarnsumgänge med mera.
Men nu så! 
 
Den här veckan har verkligen varit stillsam och då har jag inte haft något att välja, men då dyker det upp en trailer på tv som säger att man ska börja sända Grantchester igen. Lycka för mig som älskar engelska filmer och tv-produktioner. Och inte gör det något att det är en stilig man i en av huvudrollerna. 
 
 
 
Fast han går ju inte upp mot min stora idol Kommissarie Montalbano.
Den serien saknar jag storligen.
 
Här kommer en varm kram till er alla från ett grått, blött och kyligt Mantorp och Anne.
 
// Men Anne!! Man behöver inte bara ha ett enda glädjeämne, man kan ha hur många som helst!
Nu vet du. Kram på dig!

2 kommentarer:

bettankax sa...

Ååå min älskade Montalbano ;)

Elisabet. sa...

bettankax: jag har väl sällan - eller aldrig - varit så övertygad om en kommentar från det skånska hållet, som när jag lade in det här igårkväll ,-) Han, kommisarie Montalbano, har många beundrarinnor.