måndag 6 november 2017

Ulrikas bästa ..., lite på sluttampen.
(men det går ju lika bra).


Det allra bästa från den gångna veckan är helt klart lördagen. Då arrangerade min hemmaklubb rallytävling och jag jobbade som funktionär; något som jag faktiskt tycker är nästan lika roligt som att sitta i en rallybil själv.

Började 8 på morgonen med besiktning av de drygt 50 tävlande bilarna och det är så kul! 
Sen lite dötid under dagen, från själva funktionärandet. Då hinner man hänga på serviceplatsen och prata med folk och stämningen är så härlig, alla är glada och förväntansfulla och man träffar många vänner och bekanta och det blir många skratt och ja, jag ÄLSKAR det!
 
Avslutade dagen med att jobba i målet och det var också så kul för alla var så nöjda; bra vägar, roliga sträckor att köra, bra arrangerat var betyget.
12 timmar blev det och när kvällen kommer är man mer än mör, men ååh jag älskar såna dagar!

Ulrika.

Inga kommentarer: