lördag 11 november 2017

Det bästa för friherrinnan ....


Hej Vänner!

NU ska jag försöka tala om för ER vad det bästa är.Det är inte lätt för det är kaos uppe i hjärnan till och från, men jag ska försöka.

Det allra bästa är nog att jag trivs så bra i min lilla lya.
Sen önskar  man att det kunde vara lite lugn och ro, men hur som helst så  jag ser framåt mot nya mål.
Är man en Skorpion så ger man sig inte i första taget.

Och tack alla snälla för alla fina hälsningar jag fått. 
Om Ni visste vad det har värmt ett sargat hjärta

Friherrinnan

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild på Friherrinnan och hus! Huset verkar vara ett enplanshus och det ser riktigt mysigt ut. Lycka till!

Anonym sa...

Tack!
Anonym

Friherrinnan

Babsan sa...

Ser fint ut.Hoppas innerligt att det lugnar ner sig och att du kommer att trivas😘

Ulrika sa...

Åh som jag önskar dig frid och ro nu, verkligen.
Allt gott till dig! <3 <3

Evas blogg sa...

Önskar dig Lena lugn och ro nu.

WalkaboutSweden sa...

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men förstår att det är något som skapat kaos i ditt liv.

Men den här meningen inger hopp:
"Det allra bästa är nog att jag trivs så bra i min lilla lya"

Lycka till med allt framöver!

Ruta Ett sa...

Kram till dig, Friherrinnan!