onsdag 19 oktober 2011

Upphittat ...





8 kommentarer:

Moster Mjölgumpa sa...

Jag blir allt lite nyfiken på hur "potatismusen" ser ut...

Anonym sa...

Väldigt få saker de ska ha???
Är någon en man tror du?
Knappast?
Den lilla lappen går ju knappt att hålla i
Kram Eva i Tyresö

Elisabet. sa...

Moster Mjölgumpa: det må du tro att jag också är ,-)

Eva: jag är bombis på att lappen i mitten tillhör en man.

Fourmum sa...

Nu har jag uppdaterat bloggen med bilder från första stoppet vid Stensjö(?) samt några bilder till från stranden vid Steninge. Ha en bra kväll!

Kesu sa...

Du vet att jag älskar dina lappar, eller kanske snarare lappbilder. Mera!

Potatismus, är det därför du tror att det är en man? Nej, det kan jag väl aldrig tro ;)

bettankax sa...

Nån har rethosta...trist framför allt nattetid.

Elisabet. sa...

Fourmum: har varit och kollat ,-)

Kesu: nej du .., det är handstilen! Så där skrev min svärfar och då tror jag ju (empirisk forskning ...) att alla män skriver likadant. Och zigg .., jo, det är en man. Och tänker på småfåglar gör han också ,-)

Bettankax: så talar en sjuksyster!

Anonym sa...

Roligt med lapparna. Tänk om någon hör av sig och känner igen sin lapp.
Hej från eva
från tyresö