fredag 29 mars 2013

DBIV ....

Renhållningsmannen i London - värmde mitt hjärta med sin vänlighet -.

Förra veckans vinnare blev Annika i Kävlinge (minns hennes glädje över att ha slutat röka och att ha börjat träna .., ett nytt liv nästan!) och Annika kunde omöjligen bestämma sig för vilket pris hon skulle välja, vi fick överraska henne - och då blir det nånting helt annat -! Grattis Annika!

Tröstpriset gick till bokmalen i Mantorp - Anne -!
Kommer du ihåg vad som fanns att välja på, Anne?
Marmeladen kan du dock glömma .., den smakade rent ut sagt diskmedel och den slängde jag!

Men nu är det ny giv .., nya kort på handen!

Eva på Frösön i fjolhöstas eller somras.

Hittar ni någon glädje?

Nånting som värmde hjärtat ...?

En annan Eva - i Tyresö - hade hittat svamp ...

Ulrika var först på plan den här gången och nu har vi bild på familjens nytillskott, en lite skygg kattherre från Örebro katthem.
Grattis till den kissen som nu kommer att få det så bra, så bra!
Det är nog den kattens Bästa-i-Veckan.

Och allt är som vanligt ..., mejla bara till bisse151@gmail.com, så ... ja, ni kan ju det här! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad Påsk!
Tänk att jag vann igen. Och den här gången önskar jag mig den där fina adresslappen, tack.
Violerna är också himla goda, men jag tycker faktiskt att notarius publikus är väl värd att mumsa på dom efter sitt slit med lotterierna.
Kram/Anne i Mantorp