onsdag 27 mars 2013

Det bästa för Anne i Mantorp ...

Vänster tumme upp för Anne i Mantorp ...

Hej!

Tack snälla för vinsten. Jag sparar att titta på den till påskhelgen.

Och här kom veckans bästa som verkligen var en höjdare.
Större glädje kan i alla fall inte jag få än när sonhustrun kom ut från mammografi och ultraljud och visade tummen upp.

Det hade minst sagt varit oroligt innan då hon kände en ny knöl i det friska bröstet.
Min undersökning gick också bra fast svar har jag inte fått än, men utgår från att det är tummen upp för mig med.

Glad Påsk och må så gott i vårsolen alla lotterister och alla i bloggflocken.

Önskar Anne i Mantorp

// Så här skrev Anne:

"Hej igen! Nu ser jag i din blogg att det är dragning idag, kanske är den redan gjord. Jaja, det är ju
tur att du inte är så himla noga med när saker och ting hänt, så jag får väl skvalpa omkring
i ensamhet en vecka till. Kram på dig och pv/Anne"


Nej, just det .., här är det inte så himla noga med när den där glädjen uppenbarar sig! Såklart att du får vara med.


Inga kommentarer: