torsdag 14 mars 2013

Det bästa för en pensionatsvärd ...

Medaljerna gäller stafettvasan, men det får duga.

"Jag vill också vara med och skvalpa omkring med alla damerna i burken.

Mitt bästa var så klart vasaloppet, att det blev en tid under 8 timmar och att jag slog de flesta av dem som jag tävlade mot.
Anders, när kommer du....?"

PV

(Så här var det: mågen Micke och min Anders hetsade pv mest hela veckan  och eftersom dom startade i två led bakom pv, så skulle dom minsann ge järnet och komma ifatt honom och ropa .... "nu tar vi dig Thomas!"

I trakten av Evertsberg hörde pv verkligen någon som sa just dom orden - det var Micke -, men Anders, han fick kämpa i mål utan att se röken av sin mammas sambo! Det är därför pv har med dom där  kursiverade raderna under bilden ....).

Inga kommentarer: