fredag 24 maj 2013

Imorgon är det dragning i lotteriet ...


Någon fler som vill vara med?

Förstapriset är en kokbok - sponsrad av Monet i Frankrike -.



Har vinnaren redan boken, kommer det att finnas ett alternativt pris.

Och, kanske, kanske ..., kan vi övertala någon av bloggvännerna som kommer på hastigt besök, ja, att agera Notarius Publicus .., nåja, vi får se hur det går med den saken ,-)

Tänk efter nu .., hur var det med glädjen?
Mejla i så fall det som gjorde er varma i hjärtat till bisse151@gmail.com, så lägger jag in det.


5 kommentarer:

Mian sa...

Jag är extremt svårövertalad...vill inte ens vara med stillbild på bloggen...
Men A kanske ställer upp? :-)

Elisabet. sa...

Mian: nej, det förstod jag .., jag är precis likadan, men Annika ..., jaaa .., kanske att hon vågar? Annars blir det väl som vanligt.
Och Gösta: vi har inte glömt bort dig!

Turtlan sa...

På gång. Mitt bidrag alltså. Just nu lite söder om Åmål :-)

Anonym sa...

Hmm... Kanske att jag kan övertalas :)

Anonym sa...

/Annika som inte alls är anonym.