lördag 25 maj 2013

Alldeles snart är det dragning i Uppmuntringslotteriet ...

Idag med en sprillans ny Notarius Publicus, nämligen varma, goa, rara Annika från Kävlinge.

Medan dragningen skulle ske, kämpade pv med grillen och vi glömde alldeles att tala om vilka som var med.

Men följande skvalpade omkring i lilla tillbringaren:

Turtlan i Karlstad
Anna-Lena i Tumba
Ingalill i Ystad
Cecilia N i Härnösand
Anne i Mantorp
Monet i Frankrike
Eva på Frösön
Ann i Göteborg
ellem i Skellefteå
Kattis i ...., Närke, kanske



Och så här blev det!

Tack snälla Annika som så villigt (nåja ...) ställde upp och grattis till vinnarna!

5 kommentarer:

mossfolk sa...

Härliga Annika -det var nog den gladaste NP hittills i uppmuntringslotteriet :D

Men Mian, inte visste jag att du var en sådan fegis -gömma sig bakom kameran sådär (precis som bloggmadamen själv ;) )
Så härligt ni verkar ha det!

Och grattis till vinnarna, både norr och söderut!

Monet sa...

Nej men oj!! Vann jag IGEN! Det blir ju för tokigt med allt skickande fram och tillbaka. Men spännande med en gladbok från en storasyster som är Skorpion och med vänster tumme upp. Precis som jag själv!
Tack snälla!

Ruta Ett sa...

Heja Annika! Det gick ju strålande. Nu kan vi bilda en klubb: "Vi som varit Notarius Publicus i Uppmuntringslotteriet" - en liten, men exklusiv klubb med Gösta, pv, Monet?, du och jag.

Det verkar som om ni har det superroligt! Jag är med i anden...

Turtlan sa...

Härlig film!

Fint namn på NP denna vecka också!
Grattis grattis till vinnarna från mig!

(Lejon, lillasyster och vänster tumme upp)

Evas blogg sa...

Men vilken trevlig Notarius Publicus!! Och så jättekul att jag vann. Tack snälla!