torsdag 13 november 2008

Love Story ... eller nåt sånt.



Egentligen är jag ingen sån där superromantisk typ.

Visserligen tycker jag våldsamt mycket om filmer med såna här sekvenser ... (min favoritfilm alla kategorier nästan .., den och Cinema Paradiso!) och jag älskade Robert de Niro i "Falling in love" .., men när det gäller mig själv .., nja.

Det där med hundra röda rosor skulle aldrig få mig på fall, hur snällt det än är!

Men att nån masserar spända skuldror .., då dråsar jag i backen!

Och så detta.

Det kallar jag ... jo, nog för romantiskt.

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Håller med dig. DET var urgulligt:)
Kram Lallis

Elisabet. sa...

Hej du ..., lallis .., ett alldeles nytt namn här, tror jag! f

Och joooo, jag tyckte det var sååå kärt det där ... "godmorgan ..." ,-)

Det Mörka Hotet sa...

Romantik..? Äh, trams!


Ha, ha: kram! ;-)

Elisabet. sa...

dmh: hörruddu .,. du är nog väldigt romantisk av dig, det är jag bombis på!