torsdag 29 januari 2009

Man kan ju undra.

På söndag är det dags igen .,. då fyller ännu en ur personalen år.

Jämna tjugo.

När det är lunchdags sitter jag och kollar födelsedagslistan.

"Få se här nu ., men herrekors, här är sex Vattumän eller kvinnor bland oss anställda, alltså är nästan hälften födda i samma stjärntecken!

Vi är bara två Stenbockar (tre med Filip), en enda Oxe .., en Tvilling två Tvillingar (chefen & Malin) och någon Kräfta och en Våg.

Undrar hur det ser ut på andra arbetsplatser?

Och nej, vi uppvaktar bara när det är jämna årtal eller när nån slutar och tydligen även när man fyller 55.

4 kommentarer:

missis p sa...

hej hej du vännen min.....
Ci är 2 TVILLINGAR.........jag med.
kram kram

Elisabet. sa...

malin: ja, det var bra .., och så är ju Magnus vädur eller fisk, tror jag ..? Jag gissa på Vädur. Han är så driven.

missis p sa...

ha ha.vad söt du e.........ka till det med stjätntecknen........SMILE
själv lever jag med 2 st skorpioner o en st stenbock......
intressant va......???
njut nu av din halva lediga fredag.....vi ses på jobb!!!!!

Elisabet. sa...

missis p: ja, har du en stenbock i familjen kan du ju vara glad ..-)))