torsdag 19 februari 2009

Födelsedag igen ...



Och idag, torsdag, fyller Babsan år.

Hon som heter Barbro, bor i Uppsala, men kommer från Piteå.

Stort grattis från mig!

(Men jag hittar inte din blogg ...! Hoho! Länka gärna, Barbro!)

// För några år sedan hade här på sidan (eller på den förra bloggen ..) så himla roligt med att skriva ner våra favoritfilmer och så gjorde jag listor där respektive val visades.

Det var då födelsedagsbarnet, den rödhåriga Barbro, uttryckte sig så här, angående listorna.

"Det är för att uttrycka det lite kraftfullt: kul som fan!!!!
Men, snälla pinga så fort du skriven in en ny lista.Annika du har väl skrivit din favvislista hoppas jag, blir kul läsning med tanke på hur mycket du kan om film."

Och så här såg det ut efteråt .., när alla kommenterade de övrigas listor.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det värmde så otroligt att du kom ihåg:jag blir inutivarm ska du veta Kram från Babsan

Elisabet. sa...

Barbro: ja, men så bra ..-)

Hoppas att du får en fin födelsedag nu ...!

Vonkis sa...

Grattis grattis Barbro!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Barbro!

Anonym sa...

Jag har ju en blogg men hinner inte riktigt med den så den är inte å up to date
http://piteinmyheart.blogspot.com/

men detta är länken .Hade mer tid förr nu är det 100 % arbete och lite till men stortrivs så detär helt ok.Kram

Anonym sa...

Jag har ju en blogg men hinner inte riktigt med den så den är inte å up to date
http://piteinmyheart.blogspot.com/

men detta är länken .Hade mer tid förr nu är det 100 % arbete och lite till men stortrivs så detär helt ok.Kram