söndag 15 februari 2009

Igår ... mitt på dagen.



Promenad vid havet i landet Halland.
I bakgrunden syns lilla samhället Haverdal.
Klicka gärna på bilden ...

(Och tittar Christer in här, då skrattar han på sig ., för jag meddelade ju högtravande att jag inte tyckte om att krångla till bilderna .., men det här bildbehandlingsprogrammet är så lätt att använda .., så jag kunde bara inte låta bli. Egentligen var himlen klart, klart blå. Och inte en snöflinga syntes på marken .., vid vägrenen var gräset fras-torrt.)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för bildbrhandlingsprogram? Egentligen är jag emot att förvränga bilderna men det blir på ett naturligt sätt.Fint blir det!Babsan

Lena sa...

Där går en av mina promenadvägar.

Bilden blev jättefin.

Elisabet. sa...

Babsan: jo, Stationsvakt skrev om ett på sin sida och jag testade och föll pladask! Det heter Picnic.
Helt gratis, men om man vill kunna ladda upp rejält med bilder, så får man betala .., jag tror det kostade mig 225:- nåt, då har jag ett helt år på mig och kan använda hela programmet, så egentligen är det inte helt gratis.
Annars kan man göra om 5 bilder/dag och kanske nån maxgräns tidsmässigt?

Panter: ja, det är jättefint där, ååå, så snopen jag blev .. jag hade inte varit där.

Christina sa...

Vilken vacker strand och ingen snö! Suck.

Dragos sa...

Ja ett litet smajl blir det ju.

Elisabet. sa...

Christina: helt ljuvligt var det där!

Dragos: haha .., jag misstänkte det .-)

Galleri Dalhem sa...

...underbar vik,som liknar en av mina favoritställen. Vid Morups tånge smyger havet in på liknande sätt. Och där förstår jag hur fantastiskt livet är. Trevligt att bloggträffas. / Erik

Elisabet. sa...

Galleri Solhem: ,-)

Åååå, ja, men det var jättetrevligt!
Välkommen tillbaka.

Musikanta sa...

Underbar bild! Du är duktig du...

Elisabet. sa...

Musikanta: ja, men visst blev den fin ..-)

Och du är SNÄLL du.

Jag blev så glad av dina ord.