torsdag 19 februari 2009

Torsdagsfönstret ...



Och nästa helg, när jag är hos barnbarnen uppe i Väsby, då ska Torun och hennes dotter leva loppan i min lilla lägenhet, tillsammans med Pelle.

Från fredag till söndag.

Åååå, vad jag tycker att det känns roligt!

(Texten blev pytteliten på bilden .., men Torun var fotograf och tog bilden i sec.hand-affärsfönstret, som för övrigt finns i närheten av Stora Södergatan i Lund. Om någon har problem med att läsa liten text, så vet ni kanske att man klickar på CTRL-tangenten och samtidigt på + tangenten ..,ökas texten på sidan. Minusknappen om du vill ha mindre text.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så FINT det blev, i ditt lilla fotobearbetningsprogram! Kanske dockan får en ägare efter den här exponeringen?
Känner, även jag, en man som skall åka Vasaloppet. Skillnaden mellan pv och honom är att min bekantskap är tämligen otränad. En radiokanal skall tydligen följa hans väg mot målet ;)

Elisabet. sa...

Torun: ja, hon är så fin, dockan!

Nu mot jobb ...!