onsdag 11 februari 2009

Konstiga ord hit och dit ..


Personen på bilden har inget som helst samband med texten.

Den eminente bloggaren Stationsvakt, han har en hjärna som är konstruerad på ett lite annorlunda vis.

Han kan fundera över de mest osannolika saker och nu har han varit igång igen.

Det gäller ordverifikationerna, ni vet, dom här underliga sammansättningarna av bokstäver som tjoppar upp när man har kommenterat eller själv publicerat.

Och när jag har läst Stationsvakts inlägg .,. då ler jag stort för mig själv.

Jo, jo.

Då kommer jag nämligen ihåg detta.
(Glöm inte att läsa kommentarerna .., ååå, dom är så härliga!)

4 kommentarer:

Jom Manilat sa...

Recept på äppelkaka som kan serveras varm eller kall:
http://www.cooks.com/rec/view/0,1819,153186-224203,00.html

christel sa...

Kolla in denna helt suveräna blogg med tips på god och fet mat utan socker och tillsatser
http://airamsmat.webblogg.se/

stationsvakt@gmail.com sa...

Ah! Den kommer jag ihåg fast det var så länge sedan. En riktig captcha-klassiker! :-D

Elisabet. sa...

jom: helt ärligt trodde jag att du fått frispel .., vad då för äppelkaka mitt i alltihopa ..-))
Nu förstår jag!

Johnny: ja, det har hänt mig bara en gång också!

Christel: har bums lagt in som bokmärke.