söndag 15 mars 2009

Den omtänksamma madame Hedgren utmanar.

Och jag svarar.


Tre jobb jag har haft: Kassörska på Konsum, på Nilahallen i Malå och på Ica här i Ystad.
(Ja, kassörska hela tiden. Himla stor variation man har haft i sitt liv.)

Tre platser jag bott på: Malmvägen i Sollentuna, Vilhelminavägen i Lycksele och Ringvägen i Malå.

Tre saker jag gillar att se på TV: Gokväll, Skavlan (det var underbart så länge det varade), Landet Runt.

Tre favoriträtter: Palt .., indisk mat .., lammkött.

Tre platser jag helst skulle vilja vara just nu: tillbaka på Irland ., på besök i Indien ..., och förstås på pensionatet i landet Halland.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också bott på Malmvägen i Sollentuna! I de låga, röda tegelhusen mittemot de höga. 1988-1989 bodde jag där. Kanske vi rentav var grannar? :)