lördag 25 september 2010


Om ni vill se vad jag sysslar med idag ...

6 kommentarer:

Mian sa...

Apjobbigt... orkar inte lägga tid på Blogger just nu...
Bättre att gå ut i friska luften istället :)

Mian sa...

Jag har bytt till nya redigeraren, men jag behåller min gamla mall tills vidare. Ganska "tight" och smal är min bloggmall förvisso, men det känns tryggt just nu :)
Måste ju göra om bannern med talltitan annars och det har jag inte ork till just nu.
Lycka till! Du får dela med dig av kunskap när du lyckats att bemästra allt.

Lena sa...

Och jag hittar inte ens min gamla... FRUSTRERANDE

Elisabet. sa...

Lena, maila mig, så ska du få Anithas manual!

bisse151@gmail.com

Mira sa...

Elisabet! Du verkar brottas med samma frustrerande problem som jag. Texter som hoppar och far och markörer som inte vill vara där jag vill ha dem...

Lyckas du få styr på problemet?

Elisabet. sa...

Mira: om du mailar mig din adress, så ska jag skicka manualen som jag fick av Anitha, sen fungerade det.

bisse151@gmail.com