söndag 10 juni 2012

Två vänsterhänder från Västergötland ...

"Maken ..."
Hej Elisabet!

Nu blir det helt plötsligt ett händer-mail istället för fönster. :)
Men jag har också fotograferat några fönster till dig, så de kommer senare.

I bilen till och från Vårgårda nostalgifestival som vi besökte idag, så kom jag på att jag skulle fotografera våra händer, och om bilderna blev något så när så skulle jag skicka dem till dig.

Maken: Fiskarnas stjärntecken. Höger tumme upp. Ensambarn. Väldigt händig

Och SoF ...
Jag: Vädurens stjärntecken. Vänster tumme upp. Yngst av fyra syskon. Relativt ohändig.
Vilken tur att jag gifte mig med en händig make då. ;)


Elisabet säger: en "tillsammansbild" - jag tycker så mycket om den -. 
Känslan av att åka iväg till nånting som man kanske har längtat efter.

Tack snälla för bilderna! säger jag, som nu måste ta mig i kragen och flytta över dem, plus dom jag fått av Ulrika, till vänsterhandsbloggen!

Inga kommentarer: