lördag 23 mars 2013


Om ni tittade på fotboll igår ....

... så missade ni kanske också Skavlan?

Jag tittar på det i repris nu på svt.play.

Och jag säger bara en sak .., vilka  u n d e r b a r a   gäster!

Michael Palin ...

En sympatisk Anders Borg, härliga - härliga Mia Skäringer, en för mig okänd norsk handbollsspelerska .., samt min store favorit: Michael Palin!
(Ni som har varit med länge i mitt bloggliv, ni minns kanske att jag fick ett vykort eller nåt sånt, med hälsning från mr Palin .., ja, det var ju påhittat förstås, men ändå! )

Och så - nu är jag tillbaka i programmet -, Niklas, förstås .., med sina filuruga små förlåt-intervjuer!

 Ett kanonprogram!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med om allt och som jag njöt av att titta på reseprogrammen med Mr Palin. Är nog lite småkär i honom. Förresten är jag nog kär i Nicklas också.
Anne i Mantorp

Eva i Tyresö sa...

Väldigt fint program! Jag såg det igår och sedan sista halvtimmen av matchen.
Såg du Lars Lerin i Gokväll.?Han är nog världens ödmjukaste person.

Amber sa...

Håller helt med dig! Ett riktigt bra program! Michael Palin är verkligen en härlig person - klok, eftertänksam och rolig.

Ingela sa...

Ett av de bästa denna säsong. AB är den enda alliansminister som jag kan fördra, har alltid tyckt att han har nåt slags socialt patos som de flesta andra i det laget saknar.

Elisabet. sa...

Anne i Mantorp: faktiskt tycker jag att Niklas är nästan bäst av allt i Skavlan ,-)

Eva: ja, jag såg honom och håller med i allt!

Amber: dom var underbara dom där reseprogrammen och han har en slags uppriktig (?) värme när han möter människor .., eller kanske mera, han tycks genuint intresserad!

Ingela: precis! Jämför med partiledaren som är som en dönick ...

Elisabet. sa...

Ingela: fel av mig att skriva dönick..., det är han inte. Men han har inte samma utstrålning ,-)