fredag 22 mars 2013

På frukostbrickan idag ...



Det här är väl vad man kan drömma om, ja, när termometern visar på åtta minusgrader!

Mannen med handtagsreportaget, han funderar över nya uppslag att skriva om.

Och alltid läsvärt är det hos den här madamen

Är Ulrika världsmästare i stickning, så är Barbro världsmästare i  .., just det: vävning.

Och här en norrbottning som skriver så fantastiskt bra! Alltid.

Såg ni Gokväll igår och "Gör om mig"?
Där, mina vänner, kan man tala om förvandling. 

Sist av allt ett inlägg som jag tycker så mycket om och det är helt och hållet er förtjänst.
Det handlade om våra ljudminnen.





3 kommentarer:

Rexxie sa...

Jag är lite tveksam till sjalen som de satt på honom....

Rexxie sa...

Hur gick det med det för övrigt med ljudminnet? Bad du AP att sjunga "Halleluha, praise the lord" någon gång ???

:-)

Elisabet. sa...

Rexxie: ja, jag håller med om sjalen, men allt det andra .., han blev ju så GRANN ..., det tyckte t.om. pv!

Sången?
Vi brukar säga att AP minns allt från förlossningen och framåt, men se där .., där minns hon fel ,-)
Nån hallelujasång var det nog, men inte det hon skrev om.