tisdag 12 januari 2010

Ännu mera fönster ....



"Hej Elisabet!

Jag ser det vackra och spännande huset från Portugal i din blogg och tänkte genast på alla de vackra och konstnärliga husfasaderna jag såg i Prag.

Så många vackra hus har jag aldrig sett någonstans som i Prag.

Jag bifogar några kort av husen (inklusive fönster! ;)) som exempel.

Ha det riktigt gott !

Hälsningar Smulan."

// Och när jag ser bilden från Smulans kök och stövaren som står där .., då åker jag genast baklänges i tiden. Några mer underbara hundar än stövare, det tror jag inte finns. Och vilka lena öron dom har! hälsar bloggmadamen.

4 kommentarer:

Anita sa...

Jag har förstått att du tycker om stövare, Elisabet. De är väldigt goa hundar. Snälla och följsamma. Det är den andra stövaren som jag känner (Kenneth har haft många innan vi träffades..) och båda var/är stora favoriter.

Elisabet. sa...

smulan: jag är uppvuxen med hamiltonstövare; från det jag föddes och hela min uppväxt, då min pappa hade kennel.
Senare, när jag gifte mig och exet började att jaga, fortsatte vi och tog över pappas hundar.
Jag ÄLSKADE dem .., kloka, fina, underbara familjehundar!
Och världens finaste valpar.

Anita sa...

Åh ja, visst är stövarvalpar det underbaraste som finns! Från första stund de kom har jag bara älskat dem..

Våra stövare har varit/är finn-stövare, men Kenneth har också haft hamiltonstövare tidigare.

Elisabet. sa...

smulan: jag misstänkte att det var en finnstövare, den var så mycket vit.