tisdag 9 mars 2010

Leinas favoriter ...



Hej!

Lyckas aldrig riktigt få tag i dig på telefon...
Får bli så här istället...

Jag har egentligen två favorittavlor och inget av de foton som jag har på dem är bra.
Orkar inte fota ikväll, det går förresten inte när man måste använda blixt.

En kanske du känner igen, det är du som tog kortet för snart 23 år sedan (den nedre), den andra är den bild som jag alltid använder på skolan för att känna igen min lärarkalender.



Försöker skriva med en katt som halvsitter på min arm, inte lätt...

Får försöka hitta av dig med telefonen någon gång igen...

Kramar Leina.


// Leina säger det inte, men konstnären namn är: Leina Sandström.
Och Leina var vår närmaste granne hemma i Malå.
Ingen lagar så god mat som hon!

Bilderna visar hennes barn, Bill och Belinda.

1 kommentar:

Evas blogg sa...

Men åh så duktig hon är!!