söndag 7 mars 2010

Till pv och Kajsa ...




Kajsa, henne såg jag gå i mål och jag hejade här framför skärmen - till vad nytta, kan man undra - men pv missade jag helt och kamerabatteriet avled just när det var dags för målgång och så ringde Bente och sa "nu har han gått i mål!" och där satt jag och stirrade våldsamt mot skärmen.

Här kommer i alla fall ett jättegrattis till er båda!

Nu får jag nog skynda mig att försöka få ihop en lagerkrans och stå vid uppfarten till pensionatet, när pv kommer hem i morgonkväll!

Ingen mobiltelefon har han med sig, men jag ska tala om för honom hur lojalt ni har hejat idag!

Kram till er alla! / Bloggmadamen.

6 kommentarer:

Annas mamma sa...

Ja gör en riktigt vacker krans och han har väl nån älsklingsrätt?:-), tycker alla visar tåga som åker nåt dylikt och är väldigt duktiga. Skönt för dig att veta också att han är i mål och fortfarande vid liv:-)

Bloggblad sa...

Jag tittade förstås också efter honom - men de visade mest från vinnarklungan den stunden jag satt framför teven.

Lisbeth sa...

Vad roligt! Vilka duktiga skidåkare! Går just nu på båtmässan och var tvungen att kolla hur det gått. :-) // Londongirl

Tankevågor sa...

Hoppas nu att storebror Tommy kommer i mål innan de drar repet! När gör de det förresten? Han passerade ju nyss Eldris så nu är det nästa Mora!

Heja hejaa!!!

* sa hon som nyss avverkat några timmar på båtmässan*

Cecilia N sa...

Snygg spurt, Tommy!

Tankevågor sa...

SKÖNT nu är storebror i mål han med! :-)

GRATTIS till familjen G's alla duktiga skidåkare!