torsdag 3 juni 2010

På agendan ...


I morgon arbete till tre och på kvällen middag nere vid småbåtshamnen.

Lördagmorgon åker jag bil till Halland, tillsammans med pensionatsvärden.

Söndagkväll: hem igen.

Tisdageftermiddag: tåg till Halland.

Torsdagmorgon: tåg till Lund och därefter X 2000 till Stockholm.

Torsdag dag: promenerande i ett - hopefully - soligt Stockholm.

Fredag: avslutning för sonen i Sthlms stadshus, på kvällen middag och fest i Upplands Väsby.

Då är han polis.

Hjäääälp!

Lördag: hemresa igen.

Och så ..., dom sista fyra veckorna i Ystad.

6 kommentarer:

Linda sa...

Tur att du har det på pränt för det var en riktig soppa... :)
Men det är ju bara roliga saker!
Åh, vad jag önskar er en härlig kväll imorgon, av hela mitt hjärta.

Elisabet. sa...

LindaLotta: ja, det är full rulle, men ååå, så roliga saker som väntar!
Och aldrig har väl arbetskamraterna varit mer rara och gulliga än nu .-)))

Typiskt.

(Dom kanske är glada att man slutar .., haha!)

Turtlan sa...

Du borde få VIP kort hos SJ som är en så flitig resenär!

Kanske någon gratisresa då och då....?

Unknown sa...

När är du o PV inte hemma i landet Halland?
Jag planerar en tripp neröver nån gång efter den 16:e juli...
Vill väldigt gärna träffa er nån dag :-)

Elisabet. sa...

Turtlan: ja, det tycker minsann jag också .., fast inte från SJ, utan från Skånetrafiken .-)

Gunnar: vi räknar med att vara tillbaka i Halland OMKRING den 25:e juli. Och nog stannar du väl mer än "nån dag"?

gunnar i vaplan sa...

Elisabet o PV:
Ser ut att passa bra. Jag kommer nog uppdykandes eller nerdykandes runt den 27-28 juli om det skulle passa er.