fredag 29 april 2011

Dagens fönster ...



På en gata i sydöstra London (titta på de typiska skorstenarna!) upptäcker Carita en katt i ett fönster.

Carita, - uppvuxen i Malå och då klasskamrat med "Dr Böhlander"- numera bor denna stenbocksmadame i Kristianstad och om jag inte missminner mig alldeles, undervisar hon i engelska på hög nivå? (På tionde våningen, kanske ,-)

Och tänka sig, att fönsterhåven hade hon med sig till England ...!

Det tackar man för.

(Fönsterbidrag mottages med största tacksamhet! Maila bara bilden och gärna lite fakta runt omkring den, till bisse151@gmail.com).

2 kommentarer:

SoF sa...

Så typiskt England.
...och fint med katten som sitter där upphöjt och kollar in omgivningen.

Återigen soliga hälsningar!
(jag tror sannerligen att D-vitaminförrådet redan är tillbaka i normalnivå)

Carita sa...

Nä, idag har jag mest haft handledning i mitt kontor på våning 3 ;-).