söndag 27 maj 2012

Liten påminnelse ...

Idag åker vi till Ystad.
Husets herre och Anders ska träningscykla i nio, tio mil och det ska bli ett besök på Ikea och på Åbergs Trädgård och hos mina barns pappa och hans hustru.

Ikväll, när vi kommer hem, har vi dragning i "det-som-gjorde-mig-glad-i-veckan-lotteriet" .. jag vet inte vilken tid det blir och eftersom Steel City Anna berättade att hon igår arbetade trettonde dagen på raken och gärna ville vara med, så är hon med, även om hon inte har hunnit skriva ner sin glädje.

Hade jag arbetat så många dagar i följd, hade jag nog inte hittat nån glädje, ska jag säga.

Den som vill vara med, mejlar sin glädje till bisse151@gmail.com
Mer än gärna bild till!

En skön Mors Dag och Pingstdag till er alla - hoppas ni blir hänryckta så det räcker och blir över -!

1 kommentar:

Steel City Anna sa...

Glädjen är på väg :)