fredag 1 juni 2012

Grattis herrn!

Häromkvällen hade vi kundkortsträff för våra kunder.

I foajén stod då en representant från Hembergs Frukt & Grönt och på bordet hade han lagt fram en stor pumpa och så skulle kunderna gissa vikten.

Igår kom Malin och lämnade en lapp till mig och ville att jag skulle skriva skylten, så där så vinnarna presenterades.

Jo, det gick ju bra.

 Döm om min förvåning (och glädje!) när jag upptäckte att en av vinnarna var Eva från Tyresös man!!

Här står han (dit-tvingad av mig ...) och håller upp vinsten.

Sååå roligt det var!

(Och som ni ser finns det pilar även på butiksskyltarna ,-)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Vad fint du textar! :)

Bloggblad sa...

Så fort jag scrollade ner till skylten förstod jag att det var din skylt - så rolig är inget vanligt biträde!

Elisabet. sa...

Jessica: ,-)

Bloggblad: du skulle se den som textade skyltar i affären för länge sen .., några av skyltarna sitter uppe på lagret - MAKALÖST bra - jag ska ta bilder av dem!!!

Det här är nog det bästa i jobbet, att få pyssla lite med pennor.