måndag 28 maj 2012

Och här är vinnarna ....

8 kommentarer:

Elisabet. sa...

Till alla: jag vet att det är urdålig kvalitet på filmen, men jag filmade med i-phonen, annars hade det tagit en timme - minst - att ladda upp filmen!

Ni får uthärda!

Monica sa...

Grattis till vinnarna, det var hur bra film som helst, PV verkade vara vid gott mod trots uppläxning, en aning trötthet kunde anas kanske:-), ha det så bra nu:-)

Elisabet. sa...

Och till tröstprisvinnaren: din adress måste jag få ,-)

Evas blogg sa...

Och gullHarry viftade på svansen.

Anonym sa...

Vad glad jag blir,brukar inte ha turen att vinna på lotteri men ibland så händer det!
Kram till er Elisabeth och Tomas, ni är ju för härliga!

Cecilia N sa...

Och tack för kylskåpsmagneten förra veckan! Det har jag ju glömt att säga.

Veckan med hlegen gick så fort att jag inte ens hann in här.
Men det har varit brasaker, flera stycken.

Anonym sa...

Tackar låter oerhört spännande med garagevinsten!!Ni är för roliga med era påhitt piggar upp varadagen enormt ska du veta.Kramar Babsan

Ulrika sa...

Jag ÄLSKAR era filmer! Bättre än allt på tv! Man blir så glad!

Och GULLE-Harry!
Jag ler igen, för precis så där gör ju Max med. :-D

Grattis till vinnarna också, förstås!