söndag 1 juli 2012

Turtlan i Värmland om det det bästa ....

Veckans bästa är när min bästa vän B med barn kom och sov över några dagar på sommarstugan.

Första natten ville E snart 8 år sova med sin mamma ute i lillstugan men inför den andra natten så ville hon byta så jag skulle sova där ute med henne.
I lillstugan har vi en våningssäng och det är överslafen där som är favoriten för henne.
Mer spännande att sova där.

När vi sent omsider kom i säng så uppstod denna lilla konversation: 

- Snarkar Du frågar E mig?
- Nej, det gör jag inte vad jag vet.
- Oki, Gonatt då.

Efter en stunds tystnad säger hon:
- Men Du andas ju...
- Jo man gör ju det, svarade jag....
- Ja just det, så är det ju sa E. Gonatt Turtlan.


Sen sov vi som stockar ute i lillstugan ute i en skog vid en sjö.

// Turtlan

1 kommentar:

Turtlan sa...

... på morgonen sa hon att jag VISST hade snarkat!

Så det så!