måndag 29 oktober 2012

DBIV för Rexxie ...

Hello Darling E!

Rexxies/Anders hand, det är flera år sedan han skickade den.

Jaja, jag får väl ge upp mitt motstånd mot DBIV (om än motvilligt)!

DBIV var dock inte att jag slutat röka, utan att jag lyckades gå på en liten middag med två vänner och dricka vin och faktiskt inte känna mig särskilt sugen på att röka!

Lånade två cigg under hela kvällen, och blev faktiskt förvånad med första ciggen över vad lite jag ville ha den....

DSIV är att jag fortfarande inte hört något om hur det gick på min datortomografi...

Kram /// Anders

3 kommentarer:

Monet sa...

Elisabet, kan du säga till Rexxie att om man vill kommentera hos honom får man skriva i 17 gånger att man inte är en robot och trots att man gör det rätt hela tiden accepteras det inte. Den där funktionen fattar jag inte vad den är till för - den gör ju också att spontanreaktioner försvinner.

Jag kommer alltså inte fram och undrar hur du gör?

OneLessKidney sa...

Monet: Jag vet att det har krånglat med ordverifieringen, så nu är den avslagen och det är fritt fram att kommentera precis hur mycket du vill!

:-)

Elisabet. sa...

Monet: jag har aldrig några problem att kommentera där, ja, nån gång får jag skriva om bokstäverna, men det gäller alla som har såna här gräsliga ordverifikationer där man knappt ser vad som står ,-)
Och siffrorna är ju alltid dimmiga; man tror att man håller på att förlora synen ,-)

Rexxie, min vän: perfekt!