fredag 28 augusti 2009

Ingen släktskap alls ...


Om ni klickar på bilden, så syns det ännu bättre ...

Ingen nu levande människa skulle få mig att gå på maskerad.

Fråga mig inte varför ..., jag vet helt enkelt inte.

Inte ville jag ta på mig lucialinnet heller, på den tiden det begav sig .,. ååå, jag ville bara sjunka genom jorden, så pinsamt var det!

Men se äldsta dottern .., hon går inte i sin mammas fotspår, nej, hon ÄLSKAR sånt här!

Här är hon, som nummer två från vänster .., och maken, han står där och mallar sig med händerna i fickorna .., och blir plötsligt så oerhört lik sin pappa Berra.

9 kommentarer:

Ellis sa...

U n d e r b a r t!! :-D

Evas blogg sa...

Åh vad kul! Jag älskar såna där spektakel. Tur du inte vet allt tok jag gjort genom årens lopp :)

Elisabet. sa...

Ellis: jaha, vi kan ju prata med varandra här ... fast vi sitter 1 meter från varandra ..-))

Eva: men jag ÖNSKAR att jag hade varit annorlunda!

anna of sweden sa...

Och dottern då. Är hon lik dig? :D

Fina är de i varje fall. Gillar särskilt rullatorn med koskinn!

Ellis sa...

;-)

Ingela sa...

Jag älskar att spöka ut mig och hålla på med sånt där. Teater, revy och spex i största allmänhet. Gärna en maskerad ibland.

Till veckan vankas det nog lite jönserier då en kollega som gått i pension ska firas av.

Elisabet. sa...

anna of sweden: jo, hon är verkligen lik sin mamma ..-))

ingela: å Ingela .., du är för mig urtypen för att gilla sånt där ..-)

Love, literature and gardening sa...

Hur kul som helst!! (Undrar bara vilken gammal stackare som lånat ut rollatorn och fick sitta still hela kvällen?)

AP sa...

Så himla bra gjort! Maria och Peter ser ju sjukt revyroliga ut! Och vilken inlevelse! Galet roligt! Jag däremot, jag är som mamma...