lördag 27 juli 2013

Det bästa för Eva på Frösön ...

Allra finaste Eva! Så glad jag blir när jag dig på bilden!

Hej!

Denna fredag har varit den bästa på länge.

Tänk att ha gått och frusit i fyra veckan, så kommer några dagar md sommarvärme, sol och bad (för någon av oss). Vilken fullständig lycka. Livet blir med ens så enkelt. Vi packra bilen och åker på utflykter.

Idag åkte vi till Hackås kyrka där det finns en liten badvik och en stor brygga.
Sara simmade ut långt och länge.
Jag kastade pinnar till Otis som gärna slänger sig i efter dem. Själv tittar jag gärna på, men kan njuta av ett fotbad och ett glas kall saft.


Sen åkte vi hem nöjda och glada. Till kvällen kom Saras bror och det blev ett besök på stranden här på ön. En helt ljuvlig kväll och barnen badade länge. Själv beskådade jag fjällen (bl a Åreskutan), färgerna och den stilla sjön. Och kastade några pinnar till Otis förstås.

Efter badet åt vi jordgubbar plockade från vårt land, söta och solvarma.

En dag att minnas när nordvästan kommer åter.

Kram Eva

Inga kommentarer: