tisdag 23 juli 2013

Och här är vinnarna ....!



Grattis till er alla!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blir! Dyker upp längre fram i sommar och hämtar mina vinster!
Kram till er alla tre från Hedgren

Tankevågor sa...

Åh vad roligt! Vilken lycka att få vinna den där fina honungsburken! TACK! Älskar honung.

Måste säga att det var en väldigt pampig inledning där med musiken och allt och Gunnar var ju helt strålande i sin roll som NP. Det skulle inte förvåna mig om det blir en Oscar där för manliga huvudrollen i den här filmen. :-)

Dessutom tyckte jag att kamerakvinnan höll sig riktigt stadig.

TACK än en gång!

Lisbeth på skäret

Ruta Ett sa...

Gratis till vinnarna och grattis till den fina debuten, Gunnar, som NP. Det gick lysande!! Och visst var det roligt att få vara NP!

mossfolk sa...

Det var värst vilken storslagen inledning och Hej Gunnar, vad roligt att se dig!
Brickan är så jättefin och när honungsvinsten kom, då höll jag nästan andan av spänning.
Grattis till vinnarna!

Kattis sa...

Attans! Jag glömde ju alldeles av att maila in mitt bidrag...

Unknown sa...

Vad roligt med en jämtlänning som NP. Bra jobbat Gunnar och grattis till vinnarna

Elisabet. sa...

Hedgren: jag har lagt vinsterna i en särskild plastpåse märkt "Hedgren" ,-)

Lisbeth: honungsburken ligger nu i sin gröna låda och väntar att postas ....

Ruta Ett: visst var det!

mossfolk: ja, om du visste vad vi fick kämpa för att få till fanfaren ,-)

Kattis: och brickan som vinst .., det är ju du som har initierat detta .., sååå omtyckt den blev! Vi använder vår nästan varje dag.

Eva på Frösön: nu kan du vara med igen!

Jessica sa...

Åååå tack snälla!! Så glad jag blev! :)

Kram!