måndag 7 april 2014

Dagen C ...


Jahapp, då återstår bara en liten snutt innan det är dags att ge sig av till stan och sjukhuset.
Röntgen  15.30 och sen inskrivning.

S u c k.

Hur det känns ...?

Jag sa, efter förra knäbytet, att jag aldrig någonsin i mitt liv skulle göra om den där proceduren, så ont hade jag, men det var då det. Som bekant glömmer man bort hur smärta upplevdes och förresten så kanske det blir helt annorlunda den här gången.
Man kan ju hoppas.

Nåväl, en skön vecka önskar jag er alla och så här såg det när jag i morse tog en promenad med harry förbi Lilla Stensjö.

Ajöken, sa fröken.

18 kommentarer:

Ulrika sa...

Lycka till! Jag håller tummar och tår för att allt går bra, bättre, den här gången och att du inte får lika ont.

Massa massa kramar!!

Anonym sa...

Lycka till! /Kram Agnetha

Anonym sa...

Ja, lycka till Elisabet.

Allt gott!

Lillan i Cornwall

Anonym sa...

Stort lycka till!
Vi är många som tänker på dig.
Varm kram/Solbritt

Steel City Anna sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Lycka till Elisabet!

Kram från qi

Mian sa...

Kram på dig!
I morgon är vi många som håller tummarna hårt.

Turtlan sa...

Jag pratade med sjukhuset i Halmstad idag. I tjänsten alltså. Tänkte genast på dig då. Jag skulle bett henne gått över till ortopeden och tittat till dig.

Tänker på dig och hoppas du får någon ung snygg manlig narkossjuksköterska eller narkosdoktor vila ögonen på :-)

Eivor sa...

Lycka till Elisabeth!

Cecilia N sa...

Heja team Elisabet! Nu ser ni till att göra ett gott arbete!

Bloggblad sa...

Det kommer säkert att bli lika fint som på Akuten! Jag tror att du kan förgylla tillvaron för alla du träffar på.

Tack för tipset om dokumentären om dejting, jag ska titta på den!

Ruta Ett sa...

Allt gott till dig, raraste Elisabet!

Anonym sa...

Håller tummen att det går bättre denna gång!
Monika

mossfolk sa...

Lycka till!

Evas blogg sa...

Varm lyckatillkram!

Monet sa...

Åh, det kommer att gå så bra den här gången Elisabet! Allt gott inför morgondagen!

Kattis sa...

En dag i taget, och så att försöka göra det bösta av den... Kram!

Bert Bodin sa...

Snart tillbaka på raska knän.

Lycka till!