lördag 1 november 2014

Det bästa för friherrinnan i Steninge ...

Det här var också bra. Titta, så ambitiöst .., 3-dimensionella spindlar!



Det bästa denna vecka var att jag klarade både mig och bilen i måndags när jag krockade med ett rådjur. Det var bara framför mig i mörkret. Tur att det inte var en människa.

/Elisabet tillägger: förr om åren brukade friherrinnan ha på sig en häxhatt och måla naglarna så här blå, när det var Halloween och hon satt i kassan. Tala om uppskattat, särskilt bland småttingarn!



Men nu lite trevligare. 
Idag är det ju Halloween så när mörkret hade börjat inställa sig knackade det på dörren, utanför stod det ett gäng tjejer och undrade om jag ville ha bus eller godis, ja, ni får gissa vad jag tog.
 
 
 
Att plocka in en bukett rödklöver när november närmar sig, det är också det bästa!

Friherrinnan

Inga kommentarer: