torsdag 27 mars 2014


På lunchbrickan ...

Om en måltid i Rom ..,  skriver den skånska madamen.

Och om en kopp kaffe på ett hotell .., berättar Stefan.



I London (ååå, september!) lyssnas det på sån här musik.

Någon har besökt Liljevalchs och visar med bilder ...

Grannarna hemma i Malå - Sigfrid och Sylvia -, dom hade en annorlunda köksinredning, som var  annorlunda än den vi hade hemma!

Som jag önskade att vi hade haft likadana skåpluckor!





Ja, det vet ni ju, att sånt här älskar jag bara!




Vi tar en till, från Milano!

Underbart med alla människor som delar med sig!

Och så har en av bloggvännerna dråsat i backen!!

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Bästa sortens skåpluckor ju, så smidigt. Varför har man inte såna längre kan man undra.

Rexxie sa...

Såna skåpluckor hade jag i mitt gamla hus, och jag måste med skammens rodnad erkänna att jag rev ut dem!

Kattis sa...

Rexxie:
Nog är det snudd på spöstraff på sådant! (Kryckor till trots.)