fredag 23 maj 2014

Det bästa för Ann i Göteborg ...


Det har varit en mycket rolig och bra vecka, men det bästa var nog ändå konserten med Du-kan-sjunga-gospel-kören i fredags.

Den här terminen är vi 330 sångare och hur Gabriel Forss lyckats få alla att känna sig sedda och entusiasmerade är för mig en gåta.

En mer energisk och rolig körledare har jag aldrig sjungit med ( och jag har provat en del) och om han bara visste hur roligt vi alla tycker det är och hur mycket energi vi får av att sjunga med honom, så skulle vi ha repetition varje dag. Fast då skulle väl körerna i Stockholm och Malmö protestera ljudligt!
Den STORARTADE OCH körledaren ...

Efter konserten är vi alla såååå glada och fyllda med energi. Allt var bättre i år; kören, ljudet och ackompanjatören - körledaren kan inte bli bättre.

Både Gabriel och jag (och alla de andra 329 sångarna i kören) är väldigt nöjda med vad vi åstadkom och nu blir det ett stort tomt hål på tisdagarna ända fram till september då allt börjar om igen.
Jag läääängtar!

Bästa hälsningar Ann.

Inga kommentarer: