fredag 28 november 2014

Dagens fönster ...


Hej,

jag har länge följt den blogg och nästan lika länge tänk skicka fönsterbilder.
Men som vanligt är det en massa som kommer emellan.
 
Men nu om två veckor står jag med bägge fötterna i myllan i Sverige igen efter 15 år utomlands, dessutom utan jobb. Det innebär också att jag har mer tid med foton och annat kul.
 
Nu har det mesta med flytten lugnat ner sig och jag har bara få grejer kvar som ska hämtas av “Petit Rien “ typ myrorna nästa tisdag - och dessutom blir det turer till återvinningen allt som oftast.
 
 Jag kommer att landa på Öland men med täta besök i Halland och dotter  och barnbarn!
Jag hoppas att ni får en stämningsfull första advent.

Fotot är taget på orangeriet i den Botaniska trädgården i Meise /ligger strax utanför Bryssel/
Bilden är tagen från 10 ut mot 25

Vänliga hälsningar
Eva alias Benved

// Tack snälla Eva! säger jag.
Ditt alias - Benved - det kommer jag mycket väl ihåg .., hade inte du en blogg?  Och om du visste så glad man blir över fönster som susar iväg från alla möjliga håll på vår jord! Och välkommen hem! säger jag och har du vägarna förbi det gula huset, så finns det kaffe och kanske pv:s gifflar att kalasa på!

Inga kommentarer: