måndag 18 december 2017

Dagens fönster och förlåt ....


Ja, förlåt för att ni har fått klara er alldeles själva här med era bidrag; men det var en överraskning för Anders att vi skulle samlas i Ystad och jag har inte kunnat berätta eller ta emot era bidrag som vanligt. Knappt att jag påminde er, men det skötte ni ju så bra själva!
Ni är - det har jag sagt så många gånger -  u n d e r b a r a!
Ungefär som gäster/goda vänner som tittar in i huset och man är ute, men dom slår sig ned ändå och ordnar fint för sig.

Så: tack!

Nu bär det av till jobbet (ledig onsdag och lördag i veckan, arbetar julafton, juldagen och annanandagen, men det är okej) och så ska jag sammanställa all glädjen ikväll eller i morgon.

Adios amigos!

2 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Oj, har ni öppet på juldagen?

Elisabet. sa...

Steel City Anna: förlåt att jag inte svarat tidigare! Jo, alla dagar till livets ände, höll jag på att säga. Juldagen - i morgon alltså - som vanligt, åtta till åtta.