torsdag 25 juni 2020

Dagens fönster ....


I Ystad bor Annika Lundberg, men hon är nästan lika ofta i Malmö.
Det är ju hur nära som helst - bara att ta Pågatåget och ge sig av - och det gör hon och dottern Saga stup i två.

Igår lade Annika ut helt ljuvliga fönsterbilder just därifrån.
Jag frågade helt ogenerat, om hon kunde tänka sig ..:?
Det kunde hon.

Så .., stort tack Annika!
På nåt sätt har jag ju också en slags kärlek till Malmö, kanske mest för att där bor sonen med familj, men där har även AP bott.

Bilden - och andra läckra fönster - finns på Annikas instagramkonto.- ALISA 73 -

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superhärlig bild! ♥

En av våra söner har också bott där och så länge som han gjorde det så trivdes vi extra bra där.
Skåne generellt är vårt sommarsemesterfavoritlandskap. ;) ♥

Barbro D/walkaboutsweden

Elisabet. sa...

Barbro: ja, jag tycker så mycket om att vara i Malmö, även om vi mest håller oss till där sonen med fam. bor. Så flyttade hans svärföräldrar ner, sålde sitt hus i Vetlanda och bor nu i lägenhet på Ön i Limhamn. Det kan jag säga, där kunde jag nog tänka mig att sitta på en balkong och titta ut över världen!