tisdag 27 april 2010

Pling-pling i inkorgen!


Ett av dem.

Och där är tre smultronställebilder och jag blir så glad så jag nästan spricker!

Men gärna flera!

Vill man vara anonym, går det också bra.

Hur som helst, maila bilden till bisse151@gmail.com .., så blir det smultronställevernissage nu till helgen, här på bloggen.

Nu lockar jag igen (det bar sig minsann senast ...): Ingela i Malå .., hohooooo! Cecilia N ..., hojt-hojt! ellem i Skellefteå ...!! Kerstin Sjölund (repris-hojt!) ellis-pellis! LindaLotta! Pensionatsvärden! (jodå, jag kan lägga in bilden, bara du tar fram den ...). Anna Åberg!
Och herr Stationsvakt, han är svårflirtad minsann, men jag gör ett försök.
Och Ryssbälts-Sven!
Christina Alvner, men du är nog för upptagen!
Och Monet som har barnbarnsbesök och säkert inte hinner läsa bloggar!
Den alltid så rara Smulan?

Ni har ett par dagar på er!

Och alla andra också.

Ni är sååå välkomna med era bilder!

2 kommentarer:

Ellis sa...

Ellis har hört, och lyder. ;-)

Cecilia N sa...

Två hinder i vägen:
1) Kameran är på vift med maken
2) Vilket är mitt smultronställe?

Men annars så!